Nespokojený zákazník
V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.
Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat.
Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.
Penny Market, Česká Skalice
Neustálé a snad i čím dál delší fronty u pokladny, většinou jede jen jedna, ceny v regálech nesouhlasí s cenami u pokladny, účtováno více kusů v pokladně než je v koši.
24. 05. 2016 18:16:07
Nespokojený
XXX
Dobrý den,
rád bych zdvořile požádal o radu v následující věci. Koupil jsem výrobek v promo akci při otevření obchodu. Po čase se ukázalo, že tento výrobek je v nějaké slevě nebo akci permanentně a ani po roce od nákupu ho obchod nikdy neprodával za ce
10. 05. 2016 21:56:15
XXX
Alfita invest s.r.o.
Dobrý den, dne 31.12.2015 jsem si na eshopu Alfita.cz objednala zboží. Ten samý den jsem odeslala platbu ze svého účtu na účet eshopu podle faktury která mi byla zaslána.
Dne 4.1.2016 mi přišlo, že má platba byla přijata a do 48 hodin bude mít výrobek k
15. 01. 2016 15:29:35
Černá
ILTON s.r.o. - IČO 24271748
Dobrý den,
firma ILTON s.r.o. provozující internetové stránky Mix99.cz je PODVODNÁ FIRMA !
Nejen že má uvedeno na svých stránkách že má vše skladem - není to pravda, zboží zašlou až po "doplnění" skladu, po objednání zboží nepřijde polovina objednaného
05. 01. 2016 09:57:30
Novák 5.1.2016
DaTel Mobile Comm. s.r.o. (Datelmobil.cz)
Firma DaTel (virtuální mobilní operátor v síti T-Mobile), jednatel Jiří Klier.
Zaplacenou předplacenou SIM-Kartu ani po měsíci neposlali, na e-maily ani telefon nereagují, asi zkrachovali. Nic si od nich neobjednávejte !!! (Platba šla bohužel jen předem
24. 11. 2015 14:16:04
Pavel Dobrý
Servatech s.r.o.
Nikdy si nič nekupujte vo firme Servatech s.r.o. Predávajú totálne šmejdy a pri akejkoľvek reklamácii sa správajú arogantne, nedodržujú zákony, nevedia čo je to základná slušnosť. Moju reklamáciu riešia už 10 mesiacov a koniec je v nedohľadne.
06. 10. 2015 14:57:32
Ladislav Sjekel
Servatech s.r.o.
Toto je argumentácia pána Plechatu na reklamovaný tablet, mailová komunikácia. Názor si utvorte sami.
Dobrý den,
Pane Sjekele, pokud není zboží vadné, tak logicky není žádné ustanovení o řízení vad v platnosti. Včetně zákona na ochranu spotřebitele
02. 10. 2015 23:05:01
Ladislav SJEKEL
Servatech s.r.o.
Zlodej a podvodník, ktorý ma okradol má tú drzosť ma obviňovať z klamstva. Namiesto vybavenia reklamácie sa sťažuje. To nepotrebuje žiadny komentár.
02. 10. 2015 20:58:56
Ladislav SJEKEL
Servatech s.r.o.
Je to absurdné. Zlodej a podvodník sa sťažuje na okradnutého, ktorý sa dožaduje svojich práv. Takto jedná obchodník so zákazníkom. Názor si utvorí každý sám.Tu komentár netreba
29. 09. 2015 16:34:49
Ladislav Sjekel
Servatech s.r.o.
Vaše reklamace vady tabletu Symfony Second Mid uplatněna dne 8.12.2014, nebyla prodejcem vyřízena v zákonem stanovené lhutě 30-ti dnu. Za uvedené zjištění porušení zákona na ochranu spotřebitele bude vuči prodávajícímu provedeno sankční opatření v pravomo
29. 09. 2015 00:47:33
Ladislav Sjekel
Servatech s.r.o.
Klamstvom je aj to, že klamem. Na všetky svoje tvrdenia mám listinné dôkazy od rôznych inštitúcií, ktoré mi všetky dali za pravdu. Pán Plechata nemá ani jeden doklad o tom, že koná zákonne. Má len moje peniaze, o ktoré ma okradol a pamäťovú kartu.
28. 09. 2015 23:36:28
Ladislav SJEKEL
Servatech s.r.o.
Tie desiatky nespokojných zákazníkov si vymýšľajú. Okradnúť niekoho len preto, že je slovák je primitivizmus hodný iba pána Ing........meno mu darujem. Keď nevie reklamáciu vybaviť korektne tak útočí. je to úbohé ale jemu vlastné.
28. 09. 2015 23:19:08
Ladislav SJEKEL
Servatech s.r.o.
Domáhanie sa svojich práv je podľa pána Plechatu kyberšikana. Okradnutie zákazníka je podľa neho normálne. Ja som ho neokradol ale on mňa. A keď chcem svoje peniaze späť tak klamem. O jeho úrovni svedčí i to, že rieši moju národnosť. Je to sprostý nacion
28. 09. 2015 23:13:22
Ladislav SJEKEL
Servatech s.r.o.
Pán Plechata z firmy Servatech s.r.o. zbabelo klame a nevie sa ani podpísať. Okradol ma hrubým podvodníckym spôsobom. Na moje žiadosti o urovnanie sporu nereaguje. Sťažuje sa naň množstvo zákazníkov. ja som len jeden z podvedených.
28. 09. 2015 23:09:21
Ladislav Sjekel
LADISLAV SJEKEL
Stížnost na L. Sjekela. Je to Slovák, který lže a klame ostatní lidi. Má slovenskou adresu a telefon. Sjekel SE DOPOUŠTÍ DIGITÁLNÍ ŠIKANY A KYBERŠIKANY. POZOR NA NĚJ.
19. 09. 2015 11:01:40
Anti-Sjekel