Nespokojený zákazník
V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.
Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat.
Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.
Diskuze
ALFA COMPUTER a.s.
Dobrý den obracím se na Vás ohledně reklamace v eshopu alfa.cz.
Minulý měsíc 8.8.2013 jsem u nich objednal set základní desky procesoru a paměti ram. Po rozbalení doma jsem zjistil že základní deska už byla někým použita, krabice ve které byla už byla ro
05. 09. 2013 07:47:29
Michal Š.
David Zauer, J. Payera, Teplice 1
V podmínkách u "Odstoupení od kupní smlouvy" má uvedeno, že klient má s vrácením zboží počkat na výzvu prodávajícího. A tak čekám, čekám a čekám ... Jak dlouho ještě pane podnikateli?
19. 08. 2013 09:15:56
Věra
KORUNA foods s.r.o. Praha 4
Společnost ve svých obchodních podmínkách nabízí odstoupení od kupní smlouvy na adrese úřadu města, kde však firma nesídlí ani nesídlila, ani zde nikdy není žádný jejich zástupce k dispozici. Nová finta!
16. 08. 2013 14:54:40
Marie
Austrian Airlines, Praha
On line zakoupené letenky nebylo možné on-line cestou změnit, ač obch. podmínky to umožňovaly (jistě za úplatu). Uvedené jediné tel. spojení - do Rakouska - nefunkční. Nakonec vyřešeno s pobočkou na Ruzyni. Mimo pracovní hodiny by to byla katastrofa. Červ
13. 07. 2013 07:37:57
Tomáš
Bakery Shop, Kozí, Praha
V renomovaném pekařství (soudíme dle cen)v centru Prahy jsme koupili OŘECHOVÝ CHLEBA (9.7.). Výrobek byl velmi chutný - ale na vylámání zubů na úlomcích ořechových skořápek. Reklamovat jsme nemohli, odjížděli jsme z Prahy. "Palec dolů!"
13. 07. 2013 07:25:11
Matějka
Billa
Nekvalitní zelenina a ovoce, při upozornění personálu na shnilá jablka arogantní jednání.
25. 06. 2013 10:11:16
Nováková Lenka