Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost

Penny Market

Taktéž se připojuji k nespokojeným zákazníkům, kteří naletěli na klamavou reklamu, týkající se stíracího losu. Na losu je napsáno, že pokud jste nebyli úspěšní ve stírání symbolů, tak máte garantovanou výhru a to 30% slevy na vybraném výrobku, Každý intel

31. 03. 2015 16:33:49

Lenka Jiráková

Penny Market, Částkova, Plzeň

Stírací karta s garantovanou výhrou 30% - je vybraný pouze jeden výrobek, předražená šunka Zvonařka. Akce skončila nařízením stáhnout karty a výhry nevydávat dne 21.3.2015, takže jsem kupónovou knížku již nedostala. Velmi klamavá reklama.

24. 03. 2015 07:28:59

Toulová

IKEA

Neuznaná reklamace na ulomené opěradlo plastové židle (Tobias) s odůvodněním "mechanického poškození" výrobku. Jak jsem koukal v archivu vyřizovaných stížností na stránkách SČS(3/2015), vypadá to na standardní postup IKEA při podobných reklamacím. Takže v

23. 03. 2015 14:21:43

S. Polacek

Penny Market

Stírací karta s garantovanou výhrou 30% sleva na vybraný výrobek zdravá potravina .Není upřesněno jde o jeden výrobek vybraný Penny marketem né zákazníkem.Podle mého jde o klamání zákazníka a hlavně stálých zákazníků.

16. 03. 2015 09:44:05

Eva Vondráčková

iSetos - Setos Retail

Nedodržují zákony při reklamaci, vrací z reklamace poškozené zboží. Kdyz řešíte stížnost, tak se ozve Lukáš Kutílek, který všechny stížnosti ma na starost, ale ma přikázáno od vedeni vse řešit ve prospěch firmy. Je to je naoko, abyste si mysleli, ze se je

14. 03. 2015 11:27:17

Karel Nový

Česká Lípa-kamenný obchod

Nedoporučuji, je to internetový obchod, ve kterém, když si neprohlédnete zboží na prodejně, nebo přímo ve chvíli nákupu, budete mít velké problémy při reklamaci. Bude Vám řečeno, že jste zboží rozbili vy. Majitel (jednatel) arogantní člověk, který Vám sdě

08. 03. 2015 22:11:59

Martina

internetový obchod s názvem Kamenný obchod Česká

V tomto obchodě jsem si na odběrném místě zakoupila dne 5.3. 2015 žehličku. Tu jsem si v obchodě neprohlédla a až doma jsem zjistila, že je poničená (polámaný plast), druhý den jsem ji tedy chtěla vrátit, ale bylo mi řečeno, že jsem ji rozbila já, že mi p

08. 03. 2015 22:05:38

Martina

Penny Market

Pravděpodobně ze skladu se na nás vyvalil kouř a měli jsme si koupit plesnivé mini bagetky! Jedním slov Penny Strakonice za přítomnosti jakéhosi černovlasého kluka nikdo na obchodě k podání informací pouze 1 pokladní Penny Market děkuji,ale již nikdy více

26. 02. 2015 08:50:53

Sconto Nábytek s.r.o.

Reklamace sedací soupravy není ani po 3 měsících vyřešena. Sedačku dodali s ulomenými nohami a s dírou v potahu, reklamaci zamítli, poté sedačku převzali k opravě. Uplynulo 30 dní, požádali jsme o vrácení peněz, týden bez odpovědi a najednou si máme pro s

24. 02. 2015 13:17:54

Hana Pisingerová

AAA auto Praha

Pokud bychom mohli doporučit, tak u AAA auto Praha nic nekupovat.Dne 1.2.2015 jsme zakoupili osobní automobil a stále ještě nemáme hotový převod na naší firmu a to jsme zaplatili 3 500,- za to, že převod za nás uskuteční!!! Auto mobil nám byl prodaný jako

20. 02. 2015 14:14:31

Eva Lohová

Penny Market

Pokud dostanete Penny kartu Šetřete s Penny, tak sleva 30% na nákup 1 výrobku s označením "zdravá potravina" neplatí - je to klamavá reklama!! To je velmi neseriozní jednání.

14. 01. 2015 11:31:43

Hana Hejnová

AAA auto

Syn si na internetu vybral ojetinu na stránkách AAA auto. Cena byla kolem 116000,-v hotovosti nebo 82000,- v případě úvěru, RPSn 0%, možná akontace nebo bez. Dne 23.10.2014 se jel na auto podívat do AAA PLzeń. Zatím s přítelkyní jeli jen okouknout auta.N

18. 11. 2014 10:31:44

Cihlářová

VTM International s.r.o. v likvidaci

Toto firma, její majitelé i likvidátorka,jsou podvodníci. Podvodem vás vylákají na besedu ze které se vyklube prodejní akce. Pokud z jakéhokoli důvodu chcete odstoupit od smlouvy, korespondenci nepřijímají, mění svá bydliště, aby je zákazníci nenašli. Zbo

10. 11. 2014 23:09:13

okradená

Petr Jurečka

Dobrý den.Pozor na podomní prodej kamen-ať se firma jmenuje jakkoli,tento pán má slovo!Ušetříte peníze ,nervy,jsou to podvodníci.Letáčky ze schránek ihned vyhoďte-vím o čem mluvím.Nikdo se vás nezastane,nikdo je nepožene k zodpovědnosti,rada typu suďte se

29. 10. 2014 07:40:20

Karel Novák

David Zauer

Odepisuji na stížnost p. Milana z 9.9.13. Mám stejné zkušenosti s firmou Zauer. Prezentace zboží - výrobce, výkon ba vylhaná. Přestože jsem okamžitě odstoupila od smlouvy a pak podala žalobu není nic vyřízené neboť onen pán je zřejmě nedostupný i pro vše

07. 08. 2014 13:27:12

Farao

Stránek: 10, stránka: 1 ... 6 | 7 | 8 | 9 | 10