Nespokojený zákazník
V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.
Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat.
Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.
Servatech s.r.o.
Je to absurdné. Zlodej a podvodník sa sťažuje na okradnutého, ktorý sa dožaduje svojich práv. Takto jedná obchodník so zákazníkom. Názor si utvorí každý sám.Tu komentár netreba
29. 09. 2015 16:34:49
Ladislav Sjekel
Servatech s.r.o.
Vaše reklamace vady tabletu Symfony Second Mid uplatněna dne 8.12.2014, nebyla prodejcem vyřízena v zákonem stanovené lhutě 30-ti dnu. Za uvedené zjištění porušení zákona na ochranu spotřebitele bude vuči prodávajícímu provedeno sankční opatření v pravomo
29. 09. 2015 00:47:33
Ladislav Sjekel
Servatech s.r.o.
Klamstvom je aj to, že klamem. Na všetky svoje tvrdenia mám listinné dôkazy od rôznych inštitúcií, ktoré mi všetky dali za pravdu. Pán Plechata nemá ani jeden doklad o tom, že koná zákonne. Má len moje peniaze, o ktoré ma okradol a pamäťovú kartu.
28. 09. 2015 23:36:28
Ladislav SJEKEL
Servatech s.r.o.
Tie desiatky nespokojných zákazníkov si vymýšľajú. Okradnúť niekoho len preto, že je slovák je primitivizmus hodný iba pána Ing........meno mu darujem. Keď nevie reklamáciu vybaviť korektne tak útočí. je to úbohé ale jemu vlastné.
28. 09. 2015 23:19:08
Ladislav SJEKEL
Servatech s.r.o.
Domáhanie sa svojich práv je podľa pána Plechatu kyberšikana. Okradnutie zákazníka je podľa neho normálne. Ja som ho neokradol ale on mňa. A keď chcem svoje peniaze späť tak klamem. O jeho úrovni svedčí i to, že rieši moju národnosť. Je to sprostý nacion
28. 09. 2015 23:13:22
Ladislav SJEKEL
Servatech s.r.o.
Pán Plechata z firmy Servatech s.r.o. zbabelo klame a nevie sa ani podpísať. Okradol ma hrubým podvodníckym spôsobom. Na moje žiadosti o urovnanie sporu nereaguje. Sťažuje sa naň množstvo zákazníkov. ja som len jeden z podvedených.
28. 09. 2015 23:09:21
Ladislav Sjekel
LADISLAV SJEKEL
Stížnost na L. Sjekela. Je to Slovák, který lže a klame ostatní lidi. Má slovenskou adresu a telefon. Sjekel SE DOPOUŠTÍ DIGITÁLNÍ ŠIKANY A KYBERŠIKANY. POZOR NA NĚJ.
19. 09. 2015 11:01:40
Anti-Sjekel
LADISLAV SJEKEL
Stížnost na L. Sjekela. Je to Slovák, který lže a klame ostatní lidi. Koupil si zboží, které si koupit pravděpodobně ani nechtěl. Snažil se jej po 3 měsících použité vrátit. Vymyslel závadu, která závadou není. Má slovenskou adresu a telefon. Sjekel SE DO
19. 09. 2015 10:59:36
Nespokojený obchodník
LADISLAV SJEKEL
Stěžuji si na chování pana Sjekela. Je to Slovák, který lže a klame ostatní lidi. Koupil si zboží, které si koupit pravděpodobně ani nechtěl. Pak se jej snažil po 3 měsících použité vrátit, což je samozřejmě nemožné. Nadále si vymyslel závadu, která závad
19. 09. 2015 10:56:41
Nespokojený obchodník
Servatech s.r.o.
Kúpil som si v tejto firme tablet. Tablet nefungoval ako má a vyskytlo sa na ňom viacero chýb tak som ho u predajcu dňa 5.12.2014 reklamoval. Spolu s tabletom som poslal aj svoju pamäťovú kartu aby ho mohli vyskúšať. Dva mesiace sa nič nedialo. Tak som sa
18. 09. 2015 00:38:10
Ladislav Sjekel
CK America Tours
Cestovní kancelář America Tours má jako placenou službu na poznávací zájezdy uvedeného průvodce. Další placenou službou je ubytování ve 3*hotelích a motelích.
Reklamace na ubytování ve 2* hotelích a místo průvodce jen team leadra, který byl pouze řidičem
24. 08. 2015 19:04:58
A.Svobodová
Penny market Poděbrady
Cena na výrobku uzené krkovice je jiná než markují u pokladny (odůvodnění vedoucí) cena na výrobku je cena firmy zboží dodávající, markovaná cena je cena penny marketu!!!!!!!
12. 08. 2015 09:54:45
Beranová
hotel Antýgl Šumava
Ne navštěvovat jmenovaný podnik.Zloděj na bez jídelníčku...
06. 07. 2015 19:39:51
Novotný
AP Servis s.r.o.
Dle informací společnosti Whirpool se jedná o jediného servisního partnera s exkluzivitou pro Českou republiku.
31.3. 2015 jsme objednali servisní zásah z důvodu nefunkční lednice Whirpool ART 863/NF/A+. Servisní technik dorazil a diagnostikoval nefun
28. 06. 2015 13:05:14
Jaroslav Fabián
ZIDLOCHOVICE
NA DOTAZ NA ZBOZI BYLA PRODAVACKA, NA KTEROU JSEM CEKALA ASI 15MIN. AZ DRZA, ZBOZI MELI V JINEM REGALU A NA MISTE, KDE TO BYVA BYLA JENOM CEDULKA A PRAZNE MISTO.ZBOZI ME SICE VYSVETLILA KDE HLEDAT, ALE PRICHUT, KTEROU JSEM CHTELA, JSEM NENASLA,TAK JSEM SE
06. 06. 2015 13:03:03
MILADA