Měření spokojenosti a loajality zákazníků v Česku i dalších evropských zemí
Sdružení českých spotřebitelů je partnerem projektu EPSI Střední Evropa. Epsi Research, nezávislá benchmarkingová organizace, zveřejnila čerstvé výsledky měření spokojenosti a loajality zákazníků v Česku i v dalších evropských zemích.
Sdružení českých spotřebitelů je partnerem projektu EPSI Střední Evropa.
S ročním odstupem Epsi Research, nezávislá benchmarkingová organizace (dále jen Epsi) znovu měřila spokojenost a loajalitu zákazníků v Česku i řadě evropských zemí. Toto měření Epsi, která
je specialistou na benchmark spokojenosti a loajality klientů v různých sektorech ekonomiky,realizuje od roku 1999 a v České republice již po osmé.
Zpráva je připojena.
přílohy:
- tiskova-zprava-epsi.pdf 823688 b
01. 10. 2012 09:29