Poskytujeme poradenství
V SČS klademe velký důraz na to, abychom si jako spotřebitelé uvědomovali svoje práva a aby spotřebitelé, pokud je to namístě, u nás našli i odpovídající zastání. A jsme vám v tomto ohledu již více než 30 let nablízku, protože důvěra a informovanost zákazníků je tím, co podle nás spoluurčuje, jak bude trh v ČR vypadat a kteří podnikatelé na něm budou úspěšní.
V této sekci vás proto odkazujeme nejen na naši spotřebitelskou Poradnu, ale doporučujeme vám dříve než zakoupíte nějaký výrobek či službu anebo než bezprostředně uzavřete nějakou jinou spotřebitelskou smlouvu podívat se nejprve na naše diskusní fórum Nespokojený zákazník, stejně tak jako na naše konkrétní rady a tipy pro všechny spotřebitele Jak nenaletět?, které pro vás právě připravujeme, anebo Jak řešit spory? pro případ, že daný nákup či smlouva nakonec nedopadnou podle vašich očekávání nebo představ.
Naše poradenství stále rozvíjíme a věříme, že vám kromě užitečných informací budeme moci i do budoucna zajistit jednoduchou, ale efektivní pomoc, která vám pomůže ušetřit nejen čas a starosti, ale především také peněženku:
- naši Poradnu můžete kontaktovat zdarma a kdykoli prostřednictvím jednoduchého on-line formuláře - zde
Poradenství pak poskytujeme i firmám a podnikatelům (jako např. jak zavést povinnosti vyplývající z Nařízení EU č. 2023/988 o obecné bezpečnosti výrobků apod.). To ale může být podle daného rozsahu zpoplatněno. I tak však tyto naše služby poskytujeme výrazně levněji než kupř. advokáti nebo jiné soukromé instituce.