Edukace mládeže ve věcech spotřebitelských zájmů v roce 2015

Sdružení českých spotřebitelů se specificky zaměřuje na využití spotřebitelských informací ve vzdělávání školní a studující mládeže.

Ve spolupráci se společností Školní informační kanálem realizujeme od roku 2012 vzdělávací videospoty v oblasti spotřebitelského chování. Pro rok 2015 jsme vybrali k realizaci dvě témata, týkající se vztahu hmotnosti a ceny u potravin (triky menších balení za stejnou cenu, popř. nízká hmotnost ve velkých baleních atp.) a dávkování mycích a pracích prostředků (cena za dávku, atp.). K videospotům jsou vytvořeny metodické materiály pro pedagogy, které slouží k bližšímu a podrobnějšímu osvětlení problematiky a tedy ke konkrétnímu výkladu tématu pro žáky a studenty.“
Více informací naleznete v přiložené tiskové zprávě.

přílohy:

zavřít

18. 11. 2015 13:59