Novinky - archiv
Mimosoudní řešení sporů startuje od února 2016
Mimosoudní řešení sporů je systém, který při řešení sporů umožňuje alternativní postup, tedy jiný postup než klasickou soudní cestou.
08. 01. 2016
Rozhovor o kvalitě potravin na stanici Český rozhlas Plus
8.1.2016 09:35 Jak kvalitní máme v Česku potraviny? A jaké volby jako spotřebitelé máme?
08. 01. 2016
E žurnál 4 2015
Normy a spotřebitel v dalším vydání elektronického zpravodaje
06. 01. 2016
Tisková zpráva Cena „SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK“ nachází dostatek příkladů férových služeb
Sdružení českých spotřebitelů tradičně vyhlašuje a organizuje předání ceny Spokojený zákazník kraje.
05. 01. 2016
ČT 24 - rozhovor s Liborem Dupalem
Seniorombudsman - komu a jak pomáhá. Rozhovor s Liborem Dupalem na ČT24 ke spuštění serveru Sdružení českých spotřebitelů na pomoc seniorům - www.seniorombudsman.cz.
04. 01. 2016
Řekněte šmejdům ne!
I přes trvající varování ze stran médií, film Šmejdi a celkově lepší společenské povědomí o nekalých praktikách předváděcích akcí senioři stále vydávají spousty peněz za zboží pochybné kvality. Proč je tak těžké říct šmejdům ne?
04. 01. 2016
ČRo Radiožurnál rozhovor s L. Dupalem
Rozhovor s ředitelem Sdružení českých spotřebitelů Liborem Dupalem o tom, jak reklamovat nebo vyměnit nově zakoupené zboží. Moderuje Vladimír Kroc.
27. 12. 2015
„Jak poznáme kvalitu?“ – Pomáhají nám Švýcaři
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) realizuje v rámci priorit České technologické platformy pro potraviny (ČTPP) edici „Jak poznáme kvalitu“.
21. 12. 2015
Pořad ČT 24 ke slevovým akcím a vrácení a reklamacím zakoupeného zboží
Ke slevovým akcím v období vánočních a povánočních nákupů a možností vrácení zboží a reklamací vystoupil v pořadu ČT 24 ředitel SČS Libor Dupal.
20. 12. 2015
Senior ombudsman
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) se ve svých aktivitách zaměřuje na ty skupiny spotřebitelů, které jsou obzvlášť zranitelné v některých situacích na trhu. Mohou to být děti, osoby se zdravotním postižením, ale ve velké míře jsou to senioři.
16. 12. 2015