Poradenství

V SČS klademe velký důraz na to, abychom si jako spotřebitelé uvědomovali svoje práva a aby spotřebitelé, pokud je to namístě, u nás našli i odpovídající zastání. A jsme vám nablízku, protože důvěra zákazníků je tím, co podle nás spoluurčuje, jak bude trh v ČR vypadat a kteří podnikatelé na něm budou úspěšní.

V této sekci můžete využívat služby, které vám nabízí naše spotřebitelská Poradna, stejně jako i výhody, které vám přináší Mimosoudní řešení sporů, pro které jsme pověřeným subjektem, a dále zde můžete najít i užitečné tipy, rady a praktické informace včetně kontaktů na příslušné úřady a organizace Kde najít pomoc? či naši diskusní platformu Nespokojený zákazník, která slouží pro případy, kdy na jednání konkrétního podnikatele chcete upozornit i ostatní spotřebitele.

Naše poradenství přitom neustále rozvíjíme a věříme, že zde podobně jako dalších více než 16,7 tis. návštěvníků našich stránek měsíčně najdete užitečné rady a jednoduchou pomoc, která vám ušetří nejen starosti a čas, ale i peněženku:

  • naši poradnu můžete kontaktovat 7 dní v týdnu a 24 hodin dennězde
  • návrh na mimosoudní řešení vašeho spotřebitelského sporu můžete učinit rovněž kdykoli - zde.

Na naše doporučení, jak řešit spotřebitelské spory, se podívejte - zde.