Fórum Nespokojený zákazník
V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka.
Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na našem trhu, přičemž více o oceněných podnikatelích na našich stránkách se dozvíte zde, ale lidé nás často žádají i o poskytnutí platformy nebo fóra, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne úplně korektní postup právě ze strany konkrétního podnikatele.
Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskusní fórum Nespokojený zákazník - kéž by ale bylo z vaší strany co nejméně důvodů je aktivně využívat.
Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, abyste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat.
Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte k tomu naši Poradnu.