Nespokojený zákazník
V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.
Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat.
Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.
VitaPack
Objednávání vitamínů na míru. Klient objedná první objednávku za 50% ceny. Odběratel se ale zavazuje odebírat pravidelně každý měsíc. Už ale za cenu o 100% vyšší než v 1. objednávce.
Potíž je v tom, že informace, že se jedná o pravidelné odebírání je skryta: po rozkliknutí malého písmena i (informace) – informace není „rozbalena“. V internetové objednávce je informace o opakované platbě úplně na spodu a neukáže se ani při vyplňování osobních údajů a ani při samotné platbě. Ukáže se až po násled
21. 11. 2024 13:23:38
Novotná
STAVOBLOCK SYSTEM, s.r.o.
NEDOPORUČUJI firmu Stavoblock system a její odvětrávanou fasádu. Klamou zákazníky, jakmile jim zaplatíte zálohu, navýšá vám cenu a nedodají zboží dokud nezaplatíte o statisíce víc než bylo v objednávce. Od smlouvy vás nenechají odstoupit, tvrdí, že vše co dělají je zakázková výroba. Montáž, kterou dělají je nekvalitní a pokud jim nestojíte za zadkem každý den a každou hodinu, odfláknou to, vše musíte hlídat. Jsou strašně prolhaní.
19. 11. 2024 01:45:11
Martin Š.
Vodafone
Dobrý den,
Operátor mi nabídl tarif, který jsem přijal jako výhodný. Opakovaně jsem se ptal na rychlost, oni tvrdili, že jde o mega-bajty, i když jsem upozornil na 8x větší rozdíl mezi bity a bajty. Přestoupil jsem na tento tarif z levnějšího, nyní platím více za pomalý internet, protože mi operátoři lhali. Neměl jsem možnost přečíst si podmínky protože sjednání proběhlo telefonem. Mám nárok na to, co mi slíbili za stanovenou cenu? Na co mám v takovém případě právo?
Děkuji za odpověď.
11. 10. 2024 02:16:34
Miroslav.zenkl@gmail.com
LUNZO
Před cca 5ti lety jsem objednala zboží za 1800korun nepřišlo ani zboží ani peníze. Od Lunza jen výmluvy a pak nereagovali vůbec. Podvodníci.
01. 10. 2024 13:51:37
kacrovaanna685@gmail.com
Blue style
všechny Češi co tam byli si stěžovali a řešili kvality a hodnocení hotelu.. odlet 22.6.24 časy byli taky náročné pro děti 23h odlet tam a zpět stejný čas jen 1,5h zpoždění, ale tohle se třeba nedá nějak ovlivnit, ale 13h přes noc s dětmi fakt příjemné.. :). prezentují hotel jako 4 hvězdu a dostali jsme 3 hvězdu. na dovolené víc jak po 8letech a poprvé s dětmi. Hotel je taková lepší ubytovna, mě to nějak nevadiko, ale děti s tím měli větší problém. (děti 3 a 5let). Nechtěli chodit na pokoji na wc
04. 07. 2024 10:32:42
MN
Wizzair
Dobrý den, dne 17.4.2024 jsem měla odletět společností wizzair do Albanie. Společnost měla den a půl zpoždění. Neuhradili nám ubytování, stravu a ani kompenzaci. Se společností se nelze telefonicky spojit, po emailu mi odmítají kompenzaci přijmout. Psala jsem na Úřad civilního letectví, kde mi odepsali, že neevidují informace k požadovanému letu. Nevím, na koho se obrátit. Předem děkuji za radu.
25. 06. 2024 12:00:17
LČ
Lunzo
Dobrý den, objednala 1.1.2024 jsem zboží v celkové hodnotě 395 Kč. Na zboží čekám a stále nic. Na uvedené číslo infolinky se nelze dovolat.A napsali mi že udáje balík odeslali ovšem nepřišlo nic.Obchod nedoporučuji.
05. 02. 2024 21:02:45
LN
Joot.cz
Zaplatil jsem si zboží a zboží mi i po uplynutí dodací lhůty mi žádné zboží neposlali.
12. 01. 2024 18:51:54
Chvátal
LGC s.r.o.
V polovině září 2023 jsme prostřednictvím LG SHOP zakoupili pračku se sušičkou.
Po uvedení do provozu se projevila závada - hlučnost a bouchání při odstřeďování.
Pozvaný technik, který přišel až za 14 dní, odhalil pohmatem malou prohlubeň na boku pračky (1 mm), pračku nedemontoval, příčinu bouchání nezjistil a odešel s doporučením výrobek reklamovat u prodejce.
Ten nám reklamaci zamítl s odůvodněním pozdní vytknutí vady (hovoříme stále o bouchání při odstřeďování), odmítl akceptovat i posud
19. 12. 2023 12:32:27
Zora Jaborníková
Fortegra Europe Insurance Company Limited
Neplní podmínky pojištění, které s vámi uzavřou.
Nahlásite problém s autem, oni si z vás udělají likvidátora, chtějí po vás spoustu fotodokumentace a sami dobře ví už na začátku, že vám stejně nic nezaplatí.
Všechno si nakonec platíte sami.
23. 11. 2023 19:29:16
Zedniková 3y4t2s
Tupperware BUBU s.r.o. IČ: 28779100
Dobrý den, zakoupila jsem sportovní láhev Tupperware a po pár použití, s výhradně čistou vodou, se v pítku lahve objevila plíseň. Vzhledem k tomu, že je pítko vyrobeno tak, že nelze žádným způsobem vyčistit, tak jsem dala láhev na reklamaci. Reklamace mi byla zamítnuta s vyjádřením, že se nejedená o výrobní vadu a měla jsem výrobek desinfikovat a pravidelně udržovat. Nikdo mě na nějakou speciální údržbu při nákupu neupozornil, ani žádný návod nebyl přiložen a ani na místě mi nikdo nebyl schopen
24. 10. 2023 15:49:59
Hušková Lucie
Eobuv/MOdivo
Nevyřizují reklamace, minimálně ne včas. Přes 3 měsíce čekám na platbu za (ve spolupráci s dTESTem) uznanou reklamaci. Opakovaně argumentují, že platbu zaslali - nic na tom, že na jiný účet a do jiné banky než na který měli podle formuláře, jenž jsem musel při reklamaci vyplnit. Věc jsem předat ČOI Než si tam někdo něco koupí, doporučuji si přečíst hodnocení na Heureka.cz nebo Zbozi.cz .
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/66808/nevyrizeni-reklamace
10. 07. 2023 06:55:04
Aleš Vít
Internet MALL a.s.
Dobrý den ,
jmenuji se Ondřej Kawan a mám problém s reklamací telefonu ve firmě Internet MALL a.s.
Problém je ,že jsem reklamoval telefon ,který nenabíjel( měl špatnou vestavěnou baterku v telefonu) Telefon jsem kupoval za 12 929 korun a to 18.2 2021. Reklamaci jsem stihl podat ještě před uplynutím smlouvy, tedy 12.1. 2023 ,smlouva končila 18.2. 2023.Reklamace byla ukončena 26.1. 2023. Telefon se zdál být opravený a v pořádku ,ale dne 26.6 2023 jsem byl nucen požádat o opravu reklamace ,prot
28. 06. 2023 20:12:46
Ondra Kawan
VELKO-PNEU.cz
gumu poštou na reklamaci za 200kč. Nemám od nich potvrzení o tom že bylo zboží převzato k reklamaci. A nemám ani vyjádření o tom jak dopadla reklamace, nebo že byla reklamace ukončena. Jediný co mám je předchozí komunikace přes email a lístek z pošty že jsem jim zaslal výrobek na adresu.a taky email, kde mě zasílaj nějakou gumu. Můžu si na ně někde stěžovat? Podle mě a dalsich čtyř automechaniků kteří to videly měly reklamaci uznat. Co mám dělal když to nechci nechat jen tak. Poraďte někdo prosí
06. 04. 2023 18:35:39
Dominik Zemánek
VELKO-PNEU.cz
Nakonec jsem ji stejně poslal asi před měsícem. Dnes mi přišla zpět a to jsem se dozvěděl jen jedním emailem že bylo expedováno zboží a nic víc. Dnes jsem ji vyzvednul a k mému "překvapení" je to ta guma kterou jsem jim posílal. Takže když to shrnu. Přes email dokázali dopředu určit že je to moje vina a to z fotek ve tmě pod bleskem a na špinavé pneumatice od bláta protože zrovna tři dny lilo jak s konve.dále se s nimá nedá pořádně komunikovat. Poté jsem na vlastní náklady poslal gumu poštou na
06. 04. 2023 18:32:56
Dominik Zemánek