Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:39

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:35

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:31

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:27

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:23

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:18

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:14

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:10

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:06

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:06

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:05

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:05

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:04

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:04

1

Testing

555

24. 08. 2024 08:11:03

1

Stránek: 13, stránka: 1 | 2 | 3 | 4 ... 13