Nespokojený zákazník
V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.
Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat.
Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.
Diskuze
VitaPack
Objednávání vitamínů na míru. Klient objedná první objednávku za 50% ceny. Odběratel se ale zavazuje odebírat pravidelně každý měsíc. Už ale za cenu o 100% vyšší než v 1. objednávce.
Potíž je v tom, že informace, že se jedná o pravidelné odebírání je skryta: po rozkliknutí malého písmena i (informace) – informace není „rozbalena“. V internetové objednávce je informace o opakované platbě úplně na spodu a neukáže se ani při vyplňování osobních údajů a ani při samotné platbě. Ukáže se až po násled
21. 11. 2024 13:23:38
Novotná
STAVOBLOCK SYSTEM, s.r.o.
NEDOPORUČUJI firmu Stavoblock system a její odvětrávanou fasádu. Klamou zákazníky, jakmile jim zaplatíte zálohu, navýšá vám cenu a nedodají zboží dokud nezaplatíte o statisíce víc než bylo v objednávce. Od smlouvy vás nenechají odstoupit, tvrdí, že vše co dělají je zakázková výroba. Montáž, kterou dělají je nekvalitní a pokud jim nestojíte za zadkem každý den a každou hodinu, odfláknou to, vše musíte hlídat. Jsou strašně prolhaní.
19. 11. 2024 01:45:11
Martin Š.
Vodafone
Dobrý den,
Operátor mi nabídl tarif, který jsem přijal jako výhodný. Opakovaně jsem se ptal na rychlost, oni tvrdili, že jde o mega-bajty, i když jsem upozornil na 8x větší rozdíl mezi bity a bajty. Přestoupil jsem na tento tarif z levnějšího, nyní platím více za pomalý internet, protože mi operátoři lhali. Neměl jsem možnost přečíst si podmínky protože sjednání proběhlo telefonem. Mám nárok na to, co mi slíbili za stanovenou cenu? Na co mám v takovém případě právo?
Děkuji za odpověď.
11. 10. 2024 02:16:34
Miroslav.zenkl@gmail.com
LUNZO
Před cca 5ti lety jsem objednala zboží za 1800korun nepřišlo ani zboží ani peníze. Od Lunza jen výmluvy a pak nereagovali vůbec. Podvodníci.
01. 10. 2024 13:51:37
kacrovaanna685@gmail.com
Testing
555
24. 08. 2024 08:12:13
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:12:13
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:12:13
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:12:12
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:12:08
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:12:04
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:12:00
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:11:56
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:11:52
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:11:48
1
Testing
555
24. 08. 2024 08:11:44
1