Podání stížnosti anebo žádosti o pomoc

Nedílnou součástí uplatňování spotřebitelských práv je jejich základní znalost a orientace v právních předpisech, které vám mohou váš případ pomoci vyřešit či obhájit vaše práva.

A právě proto provozujeme na základě naší mnoholeté zkušenosti tuto online Poradnu, prostřednictvím které nám můžete podat stížnost na konkrétního podnikatele nebo nás požádat o pomoc či radu v konkrétních případech:

Vaše podání vám prostřednictvím následujícího jednoduchého formuláře nezabere více jak 5 minut, ale než tak učiníte, věnujte pozornost několika málo pravidlům, podle kterých se naše spotřebitelská Poradna pro vás řídí a která jsou k dispozici - zde. Za jejich dodržování vám děkujeme.

 

1. Informace o vaší osobě
2. Týká se vaše podání konkrétního podnikatele nebo obchodníka?
3. Prosíme vyberte konkrétní oblast, které se váš případ týká
podkategorie: