Konzument-Test

Dvojí kvalita výrobků

Dvojí kvalita výrobků

V různých zemích EU či regionech je nabízen zdánlivě identický
výrobek v odlišné kvalitě. Takové potraviny i průmyslové spotřebitelské výrobky jsou předmětem obav a celé řady stížností ze strany spotřebitelů. JSOU VŠAK OBČANÉ ČR A STŘEDNÍ EVROPY SKUTEČNĚ OBČANY DRUHÉ KATEGORIE? I tomu se věnuje náš nový Konzument Test věnovaný vývoji právě v oblasti dvojí kvality výrobků..

Autor: Libor Dupal

Č. vydání: 27, prosinec 2020

dvoji-kvalita-vyrobku.pdf

Spokojený zákazník - náš cíl (2020)

Spokojený zákazník - náš cíl (2020)

Jak opakovaně připomínáme, naším dlouhodobým cílem je přispívat nejen k harmonizaci vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli, ale vytvářet v ČR i pozitivní klima pro akceptaci kvalitních výrobků a služeb. A protože základním přístupem ke kvalitě na straně podnikatelů je nenaplňovat jen své povinnosti, ale poskytovat svým zákazníkům i něco navíc, ať už se jedná o výrobu konkrétního zboží, poskytování služeb anebo o úroveň servisu a prodeje, rádi bychom vám představili výsledky letošního ročníku Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník, a především i všechny oceněné podnikatele u nás za rok 2020..

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 26, prosinec 2020

spokojeny-zakaznik-nas-cil-2020.pdf

Stránek: 15, stránka: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 15