Konzument-Test

Kvalita služeb je ukryta v technických normách

Kvalita služeb je ukryta v technických normách

Spotřebitelé mají nezřídka problémy s kvalitou služeb, které souvisejí s turistickým ruchem. Stížností, které se vztahují konkrétně k ubytovacím či restauračním službám, zaznamenává Sdružení českých spotřebitelů každoročně až stovky.
Specifickým tématem jsou služby cestovních kanceláří a agentur.

Aktuální vydání našeho periodika zaměřujeme na kvalitu a bezpečnost dobrodružného cestovního ruchu.

Autor: kolektiv SČS

Č. vydání: Konzument Test 21, září 2017

kvalita-sluzeb-je-ukryta-v-technickych-normach.pdf

Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb

Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb

V občasníku Konzument Test nabízíme několik základních rad, které se týkají našich (spotřebitelských) práv a jejich dosahování při uplatňování reklamací zakoupeného zboží anebo služeb. Věříme, že vám tato doporučení pomohou se alespoň trochu zorientovat ve spleti právních ustanovení nového občanského zákoníku a dalších zákonů, že se tedy budete cítit „bezpečněji“. Text poskytuje základní rady, podrobnější informace potom poskytujeme prostřednictvím našich poradců – osobně, elektronicky i telefonicky.

Autor: Petr Krejcar, Radomír Machan

Č. vydání: Konzument Test 20, červen 2017

jak-postupovat-pri-nakupu-a-reklamaci-zbozi-a-sluzeb.pdf

Stránek: 15, stránka: 1 ... 4 | 5 | 6 | 7 | 8 ... 15