Konzument-Test
![Kvalita služeb je ukryta v technických normách](https://konzument.cz/users/publications/2-konzument-test/thumbs/301-kvalita-sluzeb-je-ukryta-v-technickych-normach.png?1511936357)
Kvalita služeb je ukryta v technických normách
Spotřebitelé mají nezřídka problémy s kvalitou služeb, které souvisejí s turistickým ruchem. Stížností, které se vztahují konkrétně k ubytovacím či restauračním službám, zaznamenává Sdružení českých spotřebitelů každoročně až stovky.
Specifickým tématem jsou služby cestovních kanceláří a agentur.
Aktuální vydání našeho periodika zaměřujeme na kvalitu a bezpečnost dobrodružného cestovního ruchu.
Autor: kolektiv SČS
Č. vydání: Konzument Test 21, září 2017
![Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb](https://konzument.cz/users/publications/2-konzument-test/thumbs/292-jak-postupovat-pri-nakupu-a-reklamaci-zbozi-a-sluzeb.png?1511936357)
Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb
V občasníku Konzument Test nabízíme několik základních rad, které se týkají našich (spotřebitelských) práv a jejich dosahování při uplatňování reklamací zakoupeného zboží anebo služeb. Věříme, že vám tato doporučení pomohou se alespoň trochu zorientovat ve spleti právních ustanovení nového občanského zákoníku a dalších zákonů, že se tedy budete cítit „bezpečněji“. Text poskytuje základní rady, podrobnější informace potom poskytujeme prostřednictvím našich poradců – osobně, elektronicky i telefonicky.
Autor: Petr Krejcar, Radomír Machan
Č. vydání: Konzument Test 20, červen 2017