Mimo edice

Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb
Brožura obsahuje souhrnné informace o postupu při nákupu zboží nebo služeb a při jejich reklamaci.
Autor: SČS, Ing. Libor Dupal
Č. vydání: 1. vydání, srpen 2012

Varujte se nabídkových akcí!
Publikace přináší soubor rad a doporučení, jak se bránit nekalých obchodním praktikám na předváděcích akcích.
Autor: Editace - SČS Ing. Libor Dupal
Č. vydání: 1. vydání, srpen 2012

Metodický postup k zabezpečení prevence úrazů dětí a mládeže na hřištích, sportovištích a v tělocvič
Doporučení pro vlastníky, zřizovatele a provozovatele dětských hřišť, sportovišť, tělocvičen, fitcenter a podobných zařízení
Autor: Kolektiv autorů
Č. vydání: 1. vydání, září 2012

PROČ a JAK: ZNAČKA KVALITY „HŘIŠTĚ-SPORTOVIŠTĚ-TĚLOCVIČNA – OVĚŘENÝ PROVOZ“
Rukověť pro vlastníky, zřizovatele a provozovatele dětských hřišť, sportovišť, tělocvičen, fitcenter a podobných zařízení
Autor: Libor Dupal
Č. vydání: 1. vydání, 2012
proc-a-jak-znacka-kvality-hriste-sportoviste-telocvicna-overeny-provoz.pdf

S technickou normou k úspěchu na trhu a v podnikání
Proč je pro malého a středního podnikatele důležitá technická norma? Proč by měl být zapojen do vývoje norem? Vydáno s podporou Národní politiky kvality.
Autor: Libor Dupal
Č. vydání: 1.vydání, září 2011