Nespokojený zákazník
V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.
Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat.
Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.
Penny market Poděbrady
Cena na výrobku uzené krkovice je jiná než markují u pokladny (odůvodnění vedoucí) cena na výrobku je cena firmy zboží dodávající, markovaná cena je cena penny marketu!!!!!!!
12. 08. 2015 09:54:45
Beranová
hotel Antýgl Šumava
Ne navštěvovat jmenovaný podnik.Zloděj na bez jídelníčku...
06. 07. 2015 19:39:51
Novotný
AP Servis s.r.o.
Dle informací společnosti Whirpool se jedná o jediného servisního partnera s exkluzivitou pro Českou republiku.
31.3. 2015 jsme objednali servisní zásah z důvodu nefunkční lednice Whirpool ART 863/NF/A+. Servisní technik dorazil a diagnostikoval nefun
28. 06. 2015 13:05:14
Jaroslav Fabián
ZIDLOCHOVICE
NA DOTAZ NA ZBOZI BYLA PRODAVACKA, NA KTEROU JSEM CEKALA ASI 15MIN. AZ DRZA, ZBOZI MELI V JINEM REGALU A NA MISTE, KDE TO BYVA BYLA JENOM CEDULKA A PRAZNE MISTO.ZBOZI ME SICE VYSVETLILA KDE HLEDAT, ALE PRICHUT, KTEROU JSEM CHTELA, JSEM NENASLA,TAK JSEM SE
06. 06. 2015 13:03:03
MILADA
Penny Market
Zákaznice přede mnou si zapomněla slevovou Penny kartu. Bohužel to řekla. Pokladní vytáhla svou kartu a nenápadně slevu narazila. Účtenku hodila pod sebe na zem. Zákaznice zaplatila plnou cenu, pokladní měla 100 Kč do kapsy.
19. 05. 2015 17:10:13
Jarka
Penny market
Zakoupil jsem si v Penny market Trebon " dzem" od firmy Allfrucht Vertriebs Gmbh. Vyrobek byl beztvara zelatinova hmota. Pri reklamaci u vedouci prodejny, jsem byl odkazan na to, ze si mam stezovat u vyrobce a pokud nemam paragon ( cena kolem 30 Kc) ), ze
20. 04. 2015 14:11:29
Milos Endris
Penny Market
Taktéž se připojuji k nespokojeným zákazníkům, kteří naletěli na klamavou reklamu, týkající se stíracího losu. Na losu je napsáno, že pokud jste nebyli úspěšní ve stírání symbolů, tak máte garantovanou výhru a to 30% slevy na vybraném výrobku, Každý intel
31. 03. 2015 16:33:49
Lenka Jiráková
Penny Market, Částkova, Plzeň
Stírací karta s garantovanou výhrou 30% - je vybraný pouze jeden výrobek, předražená šunka Zvonařka. Akce skončila nařízením stáhnout karty a výhry nevydávat dne 21.3.2015, takže jsem kupónovou knížku již nedostala. Velmi klamavá reklama.
24. 03. 2015 07:28:59
Toulová
IKEA
Neuznaná reklamace na ulomené opěradlo plastové židle (Tobias) s odůvodněním "mechanického poškození" výrobku. Jak jsem koukal v archivu vyřizovaných stížností na stránkách SČS(3/2015), vypadá to na standardní postup IKEA při podobných reklamacím. Takže v
23. 03. 2015 14:21:43
S. Polacek
Penny Market
Stírací karta s garantovanou výhrou 30% sleva na vybraný výrobek zdravá potravina .Není upřesněno jde o jeden výrobek vybraný Penny marketem né zákazníkem.Podle mého jde o klamání zákazníka a hlavně stálých zákazníků.
16. 03. 2015 09:44:05
Eva Vondráčková
iSetos - Setos Retail
Nedodržují zákony při reklamaci, vrací z reklamace poškozené zboží. Kdyz řešíte stížnost, tak se ozve Lukáš Kutílek, který všechny stížnosti ma na starost, ale ma přikázáno od vedeni vse řešit ve prospěch firmy. Je to je naoko, abyste si mysleli, ze se je
14. 03. 2015 11:27:17
Karel Nový
Česká Lípa-kamenný obchod
Nedoporučuji, je to internetový obchod, ve kterém, když si neprohlédnete zboží na prodejně, nebo přímo ve chvíli nákupu, budete mít velké problémy při reklamaci. Bude Vám řečeno, že jste zboží rozbili vy. Majitel (jednatel) arogantní člověk, který Vám sdě
08. 03. 2015 22:11:59
Martina
internetový obchod s názvem Kamenný obchod Česká
V tomto obchodě jsem si na odběrném místě zakoupila dne 5.3. 2015 žehličku. Tu jsem si v obchodě neprohlédla a až doma jsem zjistila, že je poničená (polámaný plast), druhý den jsem ji tedy chtěla vrátit, ale bylo mi řečeno, že jsem ji rozbila já, že mi p
08. 03. 2015 22:05:38
Martina
Penny Market
Pravděpodobně ze skladu se na nás vyvalil kouř a měli jsme si koupit plesnivé mini bagetky! Jedním slov Penny Strakonice za přítomnosti jakéhosi černovlasého kluka nikdo na obchodě k podání informací pouze 1 pokladní Penny Market děkuji,ale již nikdy více
26. 02. 2015 08:50:53
já
Sconto Nábytek s.r.o.
Reklamace sedací soupravy není ani po 3 měsících vyřešena. Sedačku dodali s ulomenými nohami a s dírou v potahu, reklamaci zamítli, poté sedačku převzali k opravě. Uplynulo 30 dní, požádali jsme o vrácení peněz, týden bez odpovědi a najednou si máme pro s
24. 02. 2015 13:17:54
Hana Pisingerová