Nespokojený zákazník
V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.
Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat.
Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.
Ambassador Profesional
Naslibují dárky, které vůbec nedají s tím, že budou zaslány firmou do týdne, nekomunikují.Mají sice stránky, ale kontaktovat je nelze. Lžou, předádějí výrobky s tím, že to není Čína, ale jedná se o naprosto nekvalitní čínské výrobky.
20. 11. 2013 09:29:09
Michal
VTM international
http://rejstrik-firem.kurzy.cz/28321073/vtm-international-sro/vztahy/
23. 10. 2013 23:40:17
kde hledat
VTM. International
Ani po 9 měsících firma nevrátila peníze za vrácené zboží. Na adrese se nevyskytuje, na upozornění nereaguje, zatím ani soud , kam jsem podal žalobu se taky neozývá. Jedná se o podvod.
23. 10. 2013 18:34:38
Tonda. D
Your Time, s.r.o.
Nátlak na předváděcích akcích, nelze vrátit zboží, agrasivita, arogance, vydírání.
15. 10. 2013 19:58:18
Tomáš
Nebeslev.cz
Velmi neseriózní jednání - nezvedání telefonů, neodpovídání na emaily.
Dluží obrovské spouště firem a lidí. Již podáno mnoho trestních oznámení.
09. 10. 2013 11:09:37
Maťa
Nebeslev.cz
Při žádosti o vyřízení reklamace, vrácení poukazů, firma nekomunikuje, nevrací peníze.
07. 10. 2013 10:38:39
Mára
VTM International s.r.o. Liberec
Při odstoupení od smlouvy i přes opakované ujišťování, že se tak stane, firma nevrátila více než rok peníze-v našem případě 24 990Kč!
02. 10. 2013 08:50:30
Hryzbil
VTM International, Liberec
Činnost firmy - předváděcí akce. Při odstoupení od kupní smlouvy nevrací peníze, uváděná adresa sídla neexistuje, není nikde označena.
16. 09. 2013 15:31:32
Vláďa Z.
Kaufland
Tento týden 12.9. až 18.9.2013 je v letáku akce na pleny Pampers, velikosti 3,4 a 5. Na prodejně Slaný bylo pouze 8 krabic velikosti 3 a prý už žádné akční pleny nebudou, že to bylo vše.
Toto je pro mne klamavá reklama a sprosté chování vůči zákazníkům!
13. 09. 2013 08:34:35
Bárta
David Zauer, Teplice
Mám stejné zkušenosti jako paní Věra. Jak může ještě takový člověk podnikat?
09. 09. 2013 15:04:31
Milan
Health & Beauty s.r.o. Praha - Ďáblice
Společnost slíbila, dokonce písemně, že mi vrátí dlužnou částku, ale ani po 3/4 roku mi nebyla ani část vrácena. Nevěřte této společnosti!
09. 09. 2013 14:58:37
Jana
Dudáš Milan - PROFITTING Kolín
Po předání pily do opravy mi byla pila vrácena po 3 týdnech s naprosto stejnou závadou. Za opravu bylo naúčtováno 430 Kč. Dle mého úsudku se na pilu nikdo ani nepodíval a nevyzkioušel.
09. 09. 2013 09:11:51
Vít Vavřina
Bio Trade House s.r.o., Praha 5
Tato firma používá formuláře kupních smluv /předváděcí akce/, kde vůbec není uveden název, sídlo, IČO, jiné kontakty, ani provozovna. Není kam zaslat odstoupení od KS!
06. 09. 2013 14:58:45
Dana
ALFA COMPUTER a.s.
Dobrý den obracím se na Vás ohledně reklamace v eshopu alfa.cz.
Minulý měsíc 8.8.2013 jsem u nich objednal set základní desky procesoru a paměti ram. Po rozbalení doma jsem zjistil že základní deska už byla někým použita, krabice ve které byla už byla ro
05. 09. 2013 07:47:29
Michal Š.
David Zauer, J. Payera, Teplice 1
V podmínkách u "Odstoupení od kupní smlouvy" má uvedeno, že klient má s vrácením zboží počkat na výzvu prodávajícího. A tak čekám, čekám a čekám ... Jak dlouho ještě pane podnikateli?
19. 08. 2013 09:15:56
Věra