Šmejdi nově
6. JAK ZJEDNAT NÁPRAVU
Podepsali jste nevýhodnou smlouvu na změnu dodavatele energie? Koupili jste výrazně předražený, pro vás zcela nepotřebný výrobek? Nevíte, jak z toho ven? Bojíte se to říct svým blízkým, přátelům?
Nezoufejte a jednejte! Každý problém má řešení a ani tyto situace nejsou výjimkou. Nebojte se ze svými neblahými zkušenostmi svěřit okolí. V každém případě se obraťte na odborníky, kteří vám mohou pomoci.
KONZULTACE JSOU BEZPLATNÉ!
NA KOHO S OBRÁTIT?
Sdružení českých spotřebitelů, z. ú.
Tel.: 261 263 574
Pod Altánem 99/103
100 00 Praha 10 – Strašnice
e-mail: scs@konzument.cz
www.konzument.cz
Česká obchodní inspekce
tel.: 296 366 360, fax: 296 366 236
Štěpánská 15 (ústřední inspektorát) , 120 00 Praha 2
e-mail: info@coi.cz
další informace: www.coi.cz
Autor: SČS
Č. vydání: 1