Mimo edice

NÁRODNÍ CENA ČESKÝCH SPOTŘEBITELŮ SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK  2023

NÁRODNÍ CENA ČESKÝCH SPOTŘEBITELŮ SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK 2023

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A máme tu čest vám představit firmy, které toto naše ocenění získaly v roce 2023.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2023

narodni-cena-ceskych-spotrebitelu-spokojeny-zakaznik-2023.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK ÚSTECKÉHO KRAJE 2019 - 2021

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK ÚSTECKÉHO KRAJE 2019 - 2021

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Ústeckém kraji v letech 2019 - 2021.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-usteckeho-kraje-2019-2021.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE 2019 - 2021

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE 2019 - 2021

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Moravskoslezském kraji v letech 2019 - 2021.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-moravskoslezskeho-kraje-2019-2021.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOMORAVSKÉHO KRAJE 2019 - 2021

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOMORAVSKÉHO KRAJE 2019 - 2021

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Jihomoravském kraji v letech 2019 - 2021.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-jihomoravskeho-kraje-2019-2021.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOČESKÉHO KRAJE 2019 - 2021

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOČESKÉHO KRAJE 2019 - 2021

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Jihočeském kraji v letech 2019 - 2021.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-jihoceskeho-kraje-2019-2021.pdf

Stránek: 6, stránka: 1 | 2 | 3 ... 6