Mimo edice

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK ÚSTECKÉHO KRAJE 2019 - 2021

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK ÚSTECKÉHO KRAJE 2019 - 2021

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Ústeckém kraji v letech 2019 - 2021.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-usteckeho-kraje-2019-2021.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE 2019 - 2021

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE 2019 - 2021

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Moravskoslezském kraji v letech 2019 - 2021.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-moravskoslezskeho-kraje-2019-2021.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOMORAVSKÉHO KRAJE 2019 - 2021

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOMORAVSKÉHO KRAJE 2019 - 2021

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Jihomoravském kraji v letech 2019 - 2021.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-jihomoravskeho-kraje-2019-2021.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOČESKÉHO KRAJE 2019 - 2021

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOČESKÉHO KRAJE 2019 - 2021

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Jihočeském kraji v letech 2019 - 2021.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-jihoceskeho-kraje-2019-2021.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE 2019 - 2020

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE 2019 - 2020

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Královéhradeckém kraji v letech 2019 - 2020.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

spokojeny-zakaznik-kralovehradeckeho-kraje-2019-2020.pdf

Stránek: 6, stránka: 1 | 2 | 3 ... 6